неділя, 6 грудня 2020 р.

                                        ЗВЕРТАЮСЯ ДО ТЕБЕ, МІЙ МУЖНІЙ СОЛДАТЕ!


Сьогодні відзначаємо професійне свято наших захисників – День Збройних сил України. Це свято вже традиційно розглядається українцями ширше. Люди усвідомлюють, що наші Збройні сили – це справжня гарантія державного суверенітету. Вже сьомий рік українські воїни стримують агресію проти нашої держави. Роблять це віддано, хоробро й маючи безумовну моральну перевагу: наші чоловіки та жінки у лавах Збройних сил захищають свободу та вільне майбутнє українського народу. Ми завжди будемо вдячні їм за службу.

Українці завжди пам'ятатимуть наших воїнів, які віддали життя за Україну, захищаючи справедливу долю для нашого народу. Повага до подвигу наших героїв є абсолютною на всій території держави.

Слава Україні! З Днем Збройних сил!


Я дякую, солдате, за життя,

Що я живу без куль над головою.

За те, що маю я надію в майбуття

І я думками завжди там з тобою.

Я дякую, солдате, і за те

Що маю те, чого немає в тебе.

Домівку теплу, сонечко ясне,

Блакитне, мирне українське небо.

Я дякую, солдате, що стоїш

В передовій за рідну Україну.

За те, що чесний бій ведеш

І захищаєш неньку-Батьківщину.

Ти там стоїш, щоб сльози матерів не лились,

Хоч рідна мати плаче уночі.

Вона героя свого дожидає,

Вона чекає, у надіях живучи.

Я помолюсь за тебе, мій солдате,

Хай Бог оберігає вас в біді,

Бо на війні таких, як ти багато

І всі вони герої молоді.

Тобі, солдате, я завдячую життям.

Настане мир, ви цього дочекайтесь !

Одного лиш ми просимо усі:

«Додому, рідні, ви живими повертайтесь !»


Немає коментарів:

Дописати коментар