пʼятниця, 18 червня 2021 р.

 "Незалежна і єдина - моя Україна!" Конкурс творчих робіт

Україно моя співуча,

Ніжна нене, колиска добра!

Я люблю твої древні кручі,

Буйну зелень на схилах Дніпра.

Користувачі Проценківської бібліотеки-філії прийняли участь у Всеукраїнському конкурсу дитячої творчості "Незалежна і єдина - моя Україна!"


КЗ "Зіньківська публічна бібліотека ім.В.Г.Короленка Виконавчого комітету Зіньківської міської ради

                                  нагороджує

Вінніченко Інну - користувачку Проценківської бібліотеки-філії за I - місце в першому (місцевому) етапі Всеукраїнського конкурсу дитячої творчості "Незалежна і єдина - моя Україна!" присвяченому 30 - річчю незалежності України. (номінація малюнок) 




                             
                           Подяка
КЗ "Зіньківська публічна бібліотека ім. В.Г.Короленка Виконавчого комітету Зіньківської міської ради
                       Пантюх Олександрі -
користувачці Проценківської бібліотеки-філії за активну участь у першому (місцевому) етапі Всеукраїнського конкурсу дитячої творчості "Незалежна і єдина - моя Україна!" присвяченому 30-річчю незалежності України.
     

   Вітаю! Бажаю вам творчого натхнення та нових перемог!





Немає коментарів:

Дописати коментар